1402-12-08 13:09
287
0
88936
در 11 اسفند؛

بزرگترین صف دفاع از حرم را تشکیل خواهیم داد

لیلا هاشمی دبیر نهضت سواد رسانه گلستان در یادداشتی نوشت: ۱۱ اسفند در قامت یک مدافع حرم در صحنه حاضر می‌شویم و بزرگترین صف دفاع از حرم را تشکیل خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، لیلا هاشمی دبیرنهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی گلستان در یاداشتی به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره و  نوشت: همه باید در۱۱ اسفند در قامت یک مدافع حرم در صحنه حاضر شویم.

 انتخابات عرصه اقتدار ملی و مردم‌سالاری دینی می‌باشد و این انقلاب با حضور مردم در صحنه و حمایت صاحبان آن زنده است.  

استکبار جهانی، تمام روش‌های جنگ سخت و نرم را برای مقابله با نظام اسلامی آزموده و آخرین تیر ترکش‌اش را در حملات وسیع جنگ شناختی و ترکیبی بر تنه این درخت تنومند نشاند.  

جنگی که به فرموده رهبرمعظم انقلاب باید به طراحان آن افرین گفت، نشان‌دهنده بغض و کینه ریشه‌دار از جمهوری اسلامی در دل دشمنانش دارد. اما به لطف امام زمان و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم شکست خورد و نتوانست در مقابل اراده آهنین ملت فائق آید.

بی‌شک هر انسان آگاهی باید دریابد که این چنگ انداختن‌ها و حملات گسترده نشان از فتح قله‌هایی هست که ایران اسلامی یکی پس از دیگری در حال دستیابی به آن است که این چنین دشمن را آشفته کرده است.

انتخابات و حضور حداکثری می‌تواند سرعت ما را برای رسیدن به قله نزدیکتر کند از این رو دشمن با تمام ابزار رسانه‌ای و تبلیغی سعی دارد تا با القای ناامیدی و بی‌تاثیر بودن رای افراد مانع حضور حداکثری شود.

 کنشگران و تبیین‌گران رسانه‌ای باید بر خود فرض بدانند و به تببین درست از اهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سرنوشت کشور، بپردازند.

انتخاباتی که میتواند خباثت‌های رسانه‌ای غرب را خنثی کنند و چه زیبا خداوند فرمود: إنَ اللهَ لایُغَیّرُ ما بقومٍ حتّی یُغیّروا ما بأنفُسهم.

حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه در واقع دفاع از بزرگترین حرمی است که شهدای گرانقدر برای آن جانشان را فدا کردند و امروز باید در قامت یک مدافع حرم به دفاع از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و شهدا ی گرانقدر حاضر شویم.

انتهای پیام/

لیلا هاشمی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.